I Will Follow You...(^___^)

Saturday, January 1, 2011

hye2 n bye2....

hye 2011, bye 2010....
which means, hye slangor, bye perak.....
esk, tepat pkul 12.30 tgh hari (kalo bas mai awal), aku akan bertolak ke tmpt aku menuntut ilmu....
wahhh...cuti dh abes rupanya.....cpt sgguh msa berlalu....hrp2 lbih cpt dpt duet JPA...haha.....
post ni mmg merepek ja...juz nk berceloteh sblom tdo....
bru lps kemas barang...seronok rsanya bila kemas brg sorg2, tnpa gangguan...
smua org dh tdo, bru aku start kemas brg...hahahah...

time new year nih, rmai org bt azam bru....haa..aku plak, seumur idop aku xprnh bt azam bru....
so, azam aku taon ni, hrp aku dpt bt azam utk taon dpn... bleh x cmtu? =)
aku rsa, bila2 pn bleh bt azam...xprlu tggu new year....cnthnya, bila dpt mrkah assgment ckit, pastu kita pn bt yg terbaek utk asgment yg seterusnya, tu pn kira bt azam baru gak 2...nk dpt better marks....hoho....
siap dgn cntoh lg....mcm jwb exam plak dh......
pa2 pn azam anda, hepi new year....!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment