I Will Follow You...(^___^)

Sunday, March 11, 2012

Perasaan Campur2 Macam ROJAK!!!

Assalamualaikum w.b.t.

Disebabkan aku busy untuk menyiapkan case study yang nak kena hantar esok, aku nak post pendek je malam ni.

Macam tajuk kat atas 2, aku rasa pelbagai perasaan hari ni. Firstly, aku HAPPY sebab dapat pergi majlis pertunangan kawan aku... Best...comel je dia.... Secondly, GELABAH sebab case study tak siap lagi...tak tau nak goreng apa part summary.. Haishhhhh....susah betul.... Thirdly, GERAM sebab ada seseorang ni buat lawak bodoh tentang perkara yang serius... Bleh plak dia kata markah case study akan dipotong sebab nak hantar lepas lunch esok... hoi...memang la aku percaya, dah muka kau 2 serius tahap gaban...lepas tu nak gelakkan aku plak...rasa macam nak buat kau jadi punching bag je...dah la aku tengah STRESSSSSSS!!!

K la....setakat ni je aku nak merepek...nak menggoreng summary jap....tatatititutu.....Adios...

No comments:

Post a Comment