I Will Follow You...(^___^)

Sunday, April 8, 2012

Assignment Menggunung....

Sejak akhir2 ini, aku hilang idea untuk menulis di blog.. Segala kata2 lenyap dari ruang minda.. Ku rasakan seperti kabus tebal meliputi fikiran ku..huhuhu..

Ini semua gara2 assignment yang bertimbun-timbun, menggunung, macam Gunung Everest.. hah....memang hiperbola..tapi nak buat macam mana..dah memang aku rasa macam tu..hahah..

Hidup ku dipenuhi dengan pelbagai jenis assignment yang membuatkan aku rasa seperti mahu menjerit di atas Gunung Himalaya..

Adesss...stress bertambah2...dah la tak dapat balik rumah..sejak praktikal, aku belum berkesempatan nak balik rumah..sekarang, dah start semester baru..lagi tak ada masa nak balik.. MAKKKKKK!!!!! cheq nak balik......uwaaaaa....(T_T)

Harap2 cuti midsem nanti tidak diganggu oleh assignment..aku nak bercuti puas2..huh..

Pergilah assignment...pergilah....kau tidak dijemput pulang ke kampung...fuhh..fuhh..fuhh....


p/s : stress yang teramat sangat....(T_T)

No comments:

Post a Comment