I Will Follow You...(^___^)

Monday, January 2, 2012

Permulaan Tahun 2012

Assalamualaikum w.b.t

Selamat datang 2012, Selamat tinggal 2011...ayat yang ramai orang ucapkan di tahun baru...
Macam biasa, setiap kali tahun baru, aku tak pergi mana2 pun.. Lepak2 kat rumah dengan family.. Tengok cerita yang tak ada kaitan dengan tahun baru pun.. Life aku memang tak interesting macam orang lain... Tak kisah la, new year ke, merdeka ke, memang aku tak ambil kisah sangat.. Tak pernah pergi sambut kat mana2 pun.. Sekali je aku tengok bunga api time merdeka..Masa aku kat matrikulasi dulu.. Tu pun sebab ada lecturer baik hati sponsor bunga api untuk countdown merdeka kat dalam matrik 2....

Permulaan 2012 lain sikit dari tahun2 sebelum ni sebab start final exam... hmm... exam dah dekat, study masih terkial2.. Apa nak jadi? Aku harap lepas habis taip post ni, aku akan dapat mood untuk study...hahaha...

Azam tahun baru? Aku tak pernah ada... Sebab, setiap masa aku akan ada azam baru...especially bila aku ada buat salah, aku berazam nak betulkan..bagi aku, tak perlu berazam di tahun baru sahaja.. Anytime pun boleh....

Buat masa sekarang, aku berazam nak score untuk final exam...InsyaAllah..... Aku tak nak repeat lagi..cukup la setakat 2paper yang aku kantoi....tak nak dah....tak sanggup... orang lain exam 3 paper je sem ni, aku kena 5 paper...padan muka aku...

Apa2 pun, aku harap tahun ni lebih baik dari tahun2 sebelumnya....(^____^)

No comments:

Post a Comment