I Will Follow You...(^___^)

Thursday, October 13, 2011

Jom Layan Lagu Nasyid!

Assalamualaikum w.b.t.

Dihari Jumaat yang mulia ni, aku nak post sedikit tentang nasyid.
Bukan nak komen tentang artis nasyid, bukan juga nak menyanyi lagu nasyid. hahah

Aku cuma nak kongsi lagu nasyid "cover version", nyanyian kawan-kawan aku.

1st : Kawan aku kat matrik. Dulu dia selalu menyanyi lagu kumpulan Westlife ketika dalam kelas. heheh.
Dia pernah masuk pertandingan nyanyian kat matrik dulu, tapi tak menang la...heheh... Aku tak boleh nak upload lagu kat sini sebab internet slow, so, aku share link je....lalala...
2nd : Kawan sekelas dengan aku kat UiTM ni. Dalam video kat bawah ni, dia menyanyi dengan beberapa orang kawan dia. Video ni mereka rekod ketika sesi latihan untuk persembahan kat dalam kampus.

Ok la...aku tak ada idea nak merepek lagi. Sekian, Layannnnnn......

No comments:

Post a Comment